Sygic: GPS Navigation 13.4.2 نرم افزار مسیریابی شهرهای ایران
شغل دوم
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شغل اینترنتی و آدرس fdmi32.loxblog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 933
:: کل نظرات : 269

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 152
:: بازدید ماه : 6698
:: بازدید سال : 20026
:: بازدید کلی : 100642
Sygic: GPS Navigation 13.4.2 نرم افزار مسیریابی شهرهای ایران

Sygic: GPS Navigation & Maps v13.4.2 نرم افزاری است که رتبه بیشترین میزان دانلود مسیریابی آفلاین را از آن خود کرده است. با بیش از 30.000.000 بار دانلود در سراسر دنیا، Sygic را محبوب ترین برنامه ناوبری GPS کرده است. به جرات می توان گفت که این برنامه یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه مسیریابی برای گوشی های هوشمند است، با داشتن نقشه آفلاین، کاملا فارسی و سه بعدی نقشه شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و قم، امکانات فوق العاده ای همچون مسیریابی پویا را به شما می دهد. برای این کار تنها کافیست تا مقصد خود را در برنامه وارد کنید تا بهترین مسیر به همراه راهنمای مسیر به زبان فارسی را به شما معرفی و شما را در تمام طول مسیر راهنمایی کند. نکته قابل توجه در مسیریابی این برنامه این است که اگر شما در طول مسیر به اشتباه از مسیر دیگری عبور کنید برنامه سریعا مسیر بهتری برای رسیدن شما به مقصد را برایتان نمایان می کند. اما نقشه سه بعدی فارسی همراه با راهنمای گویای فارسی تنها مزیت این نرم افزار نیست. شما با داشتن این برنامه می توانید از جهت قبله، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگر مطلع شوید.
جهت تغییر زبان برنامه به فارسی و انتخاب گوینده فارسی (سارا یا آرش) پس از نصب به Setting رفته و در بخش Regional این تنظ‍یمات را انجام دهید.

ویژگی ها:
- نقشه های با کیفیت TomTom با قابلیت ذخیره سازی بر روی دستگاه
- عملکرد کامل تنها با GPS داخلی و بدون نیاز به اینترنت
- راهنمای صوتی کامل (دارای دو صدای فارسی آرش و سارا)
- قابلیت تلفظ نام خیابان (هنوز برای صداهای فارسی آپدیت نشده است)
- سه حالت نمایش مسیر
- علامت گذاری مکان های مورد علاقه
- قابلیت نمایش حداکثر سرعت مجاز در مکان های مختلف و هشدار
- اخطار دوربین
- آپدیت رایگان نقشه ها
- گزارش آخرین وضعیت ترافیکی مسیر (آنلاین)
- دارای جستجوگر قدرتمند مکان های مختلف
- نمایش عالی برای تبلت ها و صفحه های HD
- انعکاس تصویر نقشه روی شیشه خودرو هنگام رانندگی

دارای نقشه های کشورهای:
ایران، الجزایر، آندورا، آنگولا، آرژانتین، استرالیا، اتریش، آذربایجان، بحرین، بلژیک، بنین، بوتسوانا، برزیل، برونئی، بلغارستان، بورکینافاسو، کامرون، کانادا، جزایر قناری، کلمبیا، کرواسی، جمهوری چک، قبرس، جمهوری دموکراتیک کنگو، دانمارک، مصر، استونی، فنلاند، فرانسه، گابن، آلمان، غنا، جبل الطارق، یونان، هنگ کنگ، مجارستان، شیلی، هند، اندونزی، عراق، ایرلند، اسرائیل، ایتالیا، قزاقستان، کنیا، کویت، لتونی، لسوتو، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، ماکائو، مالاوی، مالزی، مالی، مالت، موریتانی، موریس، مایوت، مکزیک، موناکو، مراکش، موزامبیک، نامیبیا، هلند، نیوزیلند، نیجر، نیجریه، نروژ، عمان، پاکستان، فیلیپین، لهستان، پرتغال، قطر، جمهوری کنگو، رییونیون، رومانی، روسیه، سان مارینو، عربستان سعودی، سنگال، صربستان، سنگاپور، اسلواکی، اسلوونی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوازیلند، سوئد، سوئیس، تایوان، تانزانیا، تایلند، توگو، تونس، ترکیه، اوگاندا، اوکراین، امارات متحده عربی، انگلستان، اروگوئه، ایالات متحده آمریکا، واتیکان، ونزوئلا، ویتنام، زامبیا، زیمبابوه

نقشه شهر های کوچک ایران در این نرم افزار وجود ندارد و تنها شهر های بزرگی مثل تهران، اصفهان و … را پشتیبانی می کند، اما نقشه تمام جاده های اصلی در نرم افزار موجود است.

نسخه جدید و کرک شده این نقشه به همراه فایل های دیتا و نقشه ایران را می توانید دانلود نمایید. این نسخه بر روی چند گوشی تست شده و از نظر اجرا هیچ مشکلی ندارد.

نکته اول: برای فعال کردن حالت آینه ای بر روی شیشه، روی آیکون HUD در پایین و گوشه سمت راست تصویر کلیک کنید تا به حالت HUD بروید. سپس برای معکوس کردن تصویر برای بازتاب روی شیشه، صفحه را لمس کنید و روی دکمه سمت راست فلش ضربه بزنید تا حالت انعکاسی فعال شود.

نکته دوم: در این نسخه پس از اجرا هر بار پیغامی مبنی بر خریداری کردن نرم افزار به شما نشان داده می شود اما هیچ مشکلی در استفاده از نرم افزار و نقشه ها وجود ندارد و با انتخاب گزینه ادامه می توانید از نرم افزار به صورت کامل استفاده نمایید.

راهنمای نصب:
- فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
- پوشه Sygic را در روت مموری یا همان sdcard خود کپی کنید. (روت مموری یعنی صفحه اصلی مموری یعنی وقتی مموری را باز کردید در صفحه اول کپی کنید)
- برنامه را نصب کنید و اجرا نمایید.

نکته 1: اگر نسخه های قبلی را بر روی گوشی خود نصب کرده اید قبل از نصب نسخه جدید نسخه های قدیمی را به صورت کامل حذف نمایید و حتما فایل Apk نصبی نسخه قبلی را قبل از نصب از طریق App manager با گزینه Clear Data پاکسازی نمایید .

 نکته 2: در صورتی که گوشی شما دارای مموری داخلی 4، 8، 16، 32 و … است باید پوشه Sygic را در این مموری کپی کنید و در صورت کپی کردن در مموری کارت با پیغام دانلود نقشه روبرو می شوید و نقشه ها توسط نرم افزار قابل شناسایی نیست.

- برای داشتن صدای گوینده فارسی نیز به مسیر Settings>Regional رفته و گزینه Voice را انتخاب نموده، سپس نسبت به افزودن سخنگوی فارسی (مرد یا زن) اقدام نمایید.

Sygic: GPS Navigation 13.4.2 نرم افزار مسیریابی شهرهای ایران

 

 دانلود نرم افزار اصلی

 دانلود فایل دیتا


تعداد بازدید از این مطلب: 1412
موضوعات مرتبط: نرم افزار موبایل , اندروید , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : فرزاد
تاریخ : چهار شنبه 6 فروردين 1393
نظرات
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید